Onsdagmorgon

Morrn,
Har väckt S för att han inte skulle missa bussen och sen kunde jag inte somna om. Så idag blev det en tidig morgon. Istället har jag roat mig med att ligga o surfa på datorn.Var -21, 7 i när jag slog upp ögonen men nu har den jobbat sig upp några grader till -14, men inte alls lika fint som igår :( Är mulet, disigt o snön faller. Men bättre än kylan iaf. Blir nog en prommis så småningom.

Är inne i en period då jag känner att tankarna går fram o tillbaka. Då är promenader kanoners för man får rensa hjärnan ordentligt. Kanske är inne i en slags livskris av något slag. Allt känns bara som att jag hela tiden får kämpa i motvind..en del har jag mig själv att skylla för..men annat inte. Att hinna med det man vill under en livstid känns helt omöjligt att uppnå. Och jag får allt vackert infinna mig i att det är så. Men det känns frustrerande att livet rusar iväg och att inte kunna göra något åt det..jag vill ju en hel massa. Men det kostar pengar och i den situation jag befinner i så lär det inte inträffa de närmsta åren..och den dagen det kanske är en möjlighet då är det väl bara inse att jag börjar närma mig 50.

Många skulle nog säga att 50 inte är någon ålder..men för mig känns det som att det börjar vara försent för att dra igång något större projekt. Men jag kanske inte har samma inställning den dagen..vi får väl se helt enkelt.

Nu dags för lite käk innan det är dags för tvätteriet!!

Kram// I.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback