Medvind..maybe..maybe not...

Ja, kanske jag har lite medvind nu...äntligen får vi hoppas :) Ska på en anställningsintervju i morgon i Luleå och det känns bara så bra. Ett vikariat till och börja med men med chans till förlängning. Är ju toppen för då kanske jag kan få in en fot i alla fall.
Och bonusen på det är att det kanske blir lite extra pengar i börsen oxå. Så nu håller jag tummar och tår att det ska gå vägen!!! :)

I övrigt så lånade jag päronens våg idag när jag var på besök. Och jag säger bara..vojne vojne :( Usch så hemskt det var...nu finns det fanimej ingen återvändo. Måste få bort  20 kg och det jävlar snabbt som ögat. Försöker övertala päronen att köpa ett löpband. Har bannemig inte råd själv. Så vi får väl se om de hakar på min idé.

Nä, nu måste jag ner i förrådet o leta reda på mina betyg.


Kramar // I.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback