Onsdagmorgon

Vaknade som vanligt i ottan..men det är mer än regel än ett undantag så jag är van. Är ganska skönt o hinna få en kaffekopp och sitta o slösurfa på datorn innan de andra vaknar :)

Påsken börjar i morgon..alla verkar planera för vad de ska hitta på. Själv har jag inte någon som helst påskkänsla. Kanske beror på att man är mitt uppe i en flytt och allt är huller om buller. Men i år får det helt enkelt bli så. Har aldrig varit någon speciell påskfirare egentligen..minns inte ens att vi gjorde något speciellt när vi var små.

I övrigt väntar tvättstugan som vanligt på onsdagar. Sen ska jag väl packa någon mer kartong o städa lite..men därefter tänker jag faktiskt ta helg i någon dag. Behöver ladda batterierna också.


Ha en fortsatt fin dag, kramar // I.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback