Dag 2

Ännu en dag utan godis och diverse andra sliskigheter. Har tyvärr fuskat med ett glas läsk..och det var inte medvetet utan mer en gammal vana som gjorde att jag hällde i mig det. Men se nu är det färdigfuskat. Ingen läsk heller hädanefter. Vill bli frisk så man orkar gå ut och promenera. Bara det jag var iväg och handla nu på eftermiddagen och då åkte jag ändå bil så blir jag helt slut. Känns att orken inte på något sätt är vad den borde :( Men det tar väl någon vecka innan man är helt återställd har jag en känsla av. Äter ju penicillin än..och bara den gör ju att man blir trött.

Nå, jag har iaf orkat städa ut julen så gott som helt. Har 2 stjärnor kvar som ska tas ner men i övrigt så är den nedpackad. Känns skönt även om det blir tomt men men kommer en ny jul igen och förhoppningsvis så får jag packa upp den på ett nytt ställe nästa gång.

Annars har M åkt hem idag till sitt idag. Lika trist, tomt och tyst är det när hon far..även om grabbarna är ett sällskap så är det ändå inte på samma sätt. Men men..är lika bra och vänja sig. Så är det när ens barn blir vuxna och har sitt eget liv. Snart sitter jag väl här helt själv och har ingen hemma. Vilken omställning!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback