Trevligt med kommentarer

Tack Tilda och Rebecca för kommentarerna :) Är alltid trevligt när någon klottrar ner några rader. Hade tänkt ha sovmorgon i morse men se det funkade inte alls speciellt bra. Vaknade 6.10 och var pigg. Så jag drog mig en stund och sen slängde jag benen över sängkanten och steg upp.

Någon som är duktig på design och blogg.se? Har ett problem som jag inte vet hur jag ska få fixat till det...om man trycker på kommentarer och kommer in på den sidan..så tittar man i menyn så ligger bitar av den gamla designen kvar :( Jag har ändrat i alla stilmallar + kodmallen och sedan sparat och uppdaterat..men trots detta så finns det ändå kvar. Hur attans ska jag få bort det?

Idag ska det städas, tvättas och börja packas i kartonger.  Ha en riktigt fin dag alla!!!

Kram // I.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback