1:a dagen LCHF

Okey..nu har jag vart lat och skriva igen..men har liksom inte haft lust. Har börjat landa efter flytten och än så länge trivs jag hyfsat bra...har väl mina dåliga dagar men det måste man ju få ha. Nå idag har jag börjat mitt nya liv..ska försöka köra in mig på LCHF-metoden. Har gått bra hela dan men som vanligt så sätter sötsuget in på kvällen och just nu känns det som att jag snart ska klättra på väggarna. Men jag tänker fan inte ge mig. Är inget socker som ska bestämma över mig. Ska jag få bort min övervikt så finns det inget alternativ längre..jag helt enkelt MÅSTE vara bestämd mig själv. SÅ NU KÄMPAR JAG PÅ EN DAG I TAGET!!!

I dag har min matsedel sett ut på följande sätt:

Frukost: Actimel + kaffe

Lunch: Proteinshake

Middag : Wokgrönsaker stekta i smör o grädde som sen sattes i ugnen med ett ostlager på tillsammas med baconlindade köttfärsbiffar.

Kvällsmål: Actimel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback