Lite av varje

Dagarna bara rusar iväg så jag har inte haft tid o skriva. Är ju positivt i sig för vore hemskt om de sniglade sig fram. I måndags blev det Lule för storhandling för att fylla på skafferi o kyl som i det närmaste började va tomt. Passade på att inhandla lite bakgrejer oxå så nu har jag faktiskt vart rejält huslig o bakat både lussebullar, morotskaka, rull-och drömtårta o grabben bakade chokladrutor. så nu får det räcka med julbak för iår...känns det som i skrivande stund.

Annars så har termometern krypit ner till -20 o verkar ska bli kallt de närmaste dagarna. Inte för att det nu stör mig nämnvärt..ska ändå ingenstans denna helg så jag kan lika gärna mysa på inne. I morgon vankas det ju Idolfinal. Hoppas verkligen att Jay vinner..han är bara bäst!!!

Nu ska jag hoppa i ett bad..o sen se hockeyn.


Kram // I.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback