Tillbaka i bloggvärlden

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden..trots att jag bestämde mig för att inte återvända för snart ett år sedan. Men av någon konstig anledning så har jag saknat att skriva. Även om jag inte alltid har så mkt att skriva om. Sen får vi väl se hur länge suget håller i sig.

Har hänt en hel del iaf sen sist..bla
* så har jag blivit arbetslös o går nu hemma hela dagarna. Skönt än så länge..men antar att jag kommer att ledsna på det oxå så småningom om inte något nytt jobb dyker upp.


* Har definitivt bestämt mig för att flytta..nu har jag inte jobbet som hindrar mig längre och jag känner att det är dags för ett miljöombyte på många sätt.


* Har dragit igång min sksan..avverkat två månader av totalt 60.Så nu återstår bara 58. Långa månader och år men jag ska fanimej klara det. Finns ingen återvändo.


Nå, är väl det som hänt i stora drag. I går var det dags o fylla på skafferiet o kylen som i det närmaste gapade tomt. Passade på och handla lite bakingredienser..så nu är planerna på att baka lite under veckan. Måste ju hitta på något nu när man går hemma hela dagarna. Annars går dagarna så otroligt sakta.

Nä, nu är det dax att hoppa i kläderna o sätta igång med lite sysslor.

För alla er som gillar julmusik, lyssna på : http://www.julradio.se



Kram // I.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback