Skärtorsdag

God morgon..då är det skärtorsdag och solen skiner på en klarblå himmel :) Ligger fortfarande under täcket med laptopen i knäet och funderar på o dra på mig kläderna o ta mig iväg på en morgonprommis. Kidsen sover än och det händer inte så mkt annat just den här tiden så då kan man ju lika gärna gå ut. Nå ska klura på det ett tag till innan jag bestämmer mig.

I övrigt så händer det väl inte så mycket nytt idag..hade go lust och åka någonstans..antingen till Luleå el Happis men eftersom lönen inte trillat in på kontot än som den gjort för andra som har utbetalning den 25:e så blir det inget Happis iaf. Möjligen följer jag med tjejerna till Lule en sväng :)

Önskar alla en GLAD PÅSK!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback