Summering

Julen har hunnit avverkas och julafton firades med päron och syskon i vanlig ordning. Juldagen drog vi på fest till bror och syster och några goa vänner. Kvällen började trevligt men slutade i kaos!!! Annandagjul var vi hemma o tog det bara lugnt.

Det gamla året avslutades och det nya firades in med tre-rätters middag med kidsen hos päronen o hela syskonskaran.

Tror vi har ett behov av att umgås med varandra eftersom vi vet att snart kommer våra kära bröder, morbröder och söner vara borta en lång tid framöver. Känns konstigt att veta att man inte kommer att träffa dem på länge.

Inga nyårslöften iaf..de bryts bara ändå.

Sen lagom till trettonhelgen så åkte jag på världens flunsa..har vart riktigt skitdålig. Är först nu jag börjar känna mig på väg tillbaka.

Idag har jag även börjat mitt nya liv. Nu är det slut på godis, fika och läsk. Måste verkligen ta tag i det här med vikten för jag har en känsla av att den skenat iväg ordentligt de sista månaderna. Är tur jag inte äger en våg..för jag skulle nog få en chock om jag ställde mig på en. Är ju snart sommar och jag vill f-n inte se ut som en flodhäst längre :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback