Det här med bloggen...

kan man ju fundera om det verkligen är min grej? Går väldigt lååång tid mellan inläggen ibland. Men av någon underlig anledning så kommer jag alltid tillbaka =) Det måste ju ändå vara ett positivt tecken..haha :)

Har under den här tiden jag hunnit vara frånvarande firat sex månader i min nya hemstad. Jag stöter på nya bekanta, vänner o kanske tom något som kan bli mer än vänskap. Det lär tiden få utvisa!! :) På jobbfronten händer tyvärr inte lika mycket. Mao så går jag hemma hela dagarna..vissa dagar är pest..känns som att varenda dag är likadan..medan andra dagar går det så mkt bättre. Nå det löser sig väl. Har insett att det är ingen idé att gå och oroa sig i onödan..det löser sig på något sätt.

I dag vankas det tvättstuga o jag måste iväg o handla..skafferiet/kylen är rätt så tom...så over and out. Vi hörs!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback